V neděli bude Carla Capalba pořádně bolet ruka. Bude stát v cíli Volkswagen Maratonu Praha a osobně si plácne s každým téměř z jedenácti tisíc běžců a běžkyň, kteří se dostanou do cíle.

Pražský maraton je dvaadvacet let od založení evropským fenoménem a jednou z nejlepších reklam na Česko. A také výborným byznysem. Jako vlajková loď série RunCzech, mimochodem série se sedmi zlatými známkami světové atletické federace, je vyprodaný dlouhé měsíce před startem. Nic nenasvědčuje tomu, že by se měl běžecký boom v dohledné době zastavit. A Capalbo plánuje další expanzi. Nejen v Česku, ale i ve světě.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se